top of page

Kickstart din suksess med Mailchimp

MODUL 4 : Statistikk

I denne modulen ser vi på statistikk. Hvordan måler du resultatet fra dine kampanjer - og hvordan bruker du denne informasjonen til å gjøre din neste enda bedre? Vi skal innom både åpningsrate, klikkrate og bouncerate.



Vi starter med presentasjonen: 


 

PRESENTASJON AV UKENS TEMA:

STEG-FOR-STEG

Her finner du flere små steg-for-steg videoer om temaet.
Vi har delt det opp slik at det er lettere for deg å finne den informasjonen du skulle trenge å se om igjen når du sitter og jobber. Hvis du skulle lure på noe underveis er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss enten på epost, telefon eller på facebookgruppen. Lykke til!

 

Hvis du skulle ha behov for å gå tilbake til modul 1 for å se på noe derfra finner du den HER

Hvis du skulle ha behov for å gå tilbake til modul 2 for å se på noe derfra finner du den HER

Hvis du skulle ha behov for å gå tilbake til modul 3 for å se på noe derfra finner du den HER

1) Rapport & click map

Stikkord for denne videoen:
Hvor finner du rapporten. Hvor finner du click map.

 

2) Sporbar link

Stikkord for denne videoen:

Lage en sporbar link. Hvordan finne resultatet i Google analytics.

3) A/B test

Stikkord for denne videoen:
Hvordan opprette en A/B-test epost.


 

OPPGAVE : Statistikk

Denne uken er det ingen konkret oppgave

Dersom du ikke allerede har en analyticskonto for din webside kan vi anbefale deg å opprette dette. Lag en sporbar link i ditt neste nyhetsbrev og se om du kan spore resultatet enda mer i detalj. 

Hvis du ønsker noe hjelp med noe av dette er du hjertelig velkommen til å kontakte oss. 

NOEN SPØRSMÅL?

Dersom du har spørsmål underveis er du hjertelig velkommen til å kontakte oss enten på facebook, på mail eller telefon.
Post@butikkpikene.no // 381 33 333

bottom of page