

Det beste tipset for god markedsføring
Du har kanskje hørt dette før. Det lureste du kan gjøre for å lykkes med markedsføringen din er . . .
. . . "dattadadaa" . . . .
Sett kunden i fokus!
STOPP! Les litt lenger ned før du sier: "Åh, så irriterende - dette visste jeg fra før, det er jo obvious!"
Tenk gjennom disse spørsmålene:
1) Hvis du ser på det tre siste postene dine på facebook eller instagram. Har du kunden i fokus?
2) Hva er budskapet i postene eller annonsene?
3) Hvorfor skal kunden reager

Hvordan skape salg fra scratch?
Hvordan får man fart på en nettbutikk som starter helt på bar bakke? Ingen følgere på Instagram. Ingen følgere på Facebook. Ingen epostadresser. Ingen kunder. Og ingen har en gang hørt om butikken din. Nå har Organized vært online i litt over 1 måned. Vi startet helt fra null. Vi ønsket å se hvordan dette faktisk er. På ekte. Å være en liten ny nettbutikk i verdensveven.
I tillegg til at butikken var ny - så var også produktet og merket helt nytt. Så vi har for så vidt ikke