

Det beste tipset for god markedsføring
Du har kanskje hørt dette før. Det lureste du kan gjøre for å lykkes med markedsføringen din er . . .
. . . "dattadadaa" . . . .
Sett kunden i fokus!
STOPP! Les litt lenger ned før du sier: "Åh, så irriterende - dette visste jeg fra før, det er jo obvious!"
Tenk gjennom disse spørsmålene:
1) Hvis du ser på det tre siste postene dine på facebook eller instagram. Har du kunden i fokus?
2) Hva er budskapet i postene eller annonsene?
3) Hvorfor skal kunden reager


Færrest mulig klikk!
Hvor mange klikk er Ok? Hvor mange klikk og tastetrykk tåler kundene dine før de gir opp å handle i nettbutikken din? Helst skulle det vært null. Helst skulle vi ha kunnet legge varer i handlekurven i en nettbutikk ved tankeoverføring - og med ansiktsgjenkjenning for å betale - både på mobilen, på iPaden og på laptopen.
Vi blir "latere og latere". Og spesielt på telefonen er det knotete hvis man må fylle inn mye informasjon i utsjekken i en nettbutikk. Du skal taste inn na


Den totale kundeopplevelsen
Det er lett å tenke at handelen er over i det betalingen er gjennomført i nettbutikken din - da er det bare å få pakken avsted i en fei og så ferdig med det. Men - vil du bli blant de som strekker seg hakket lenger, og får kundene til å skryte av deg til naboen og kollegaene sine - så burde du også legge din flid i hvordan bestillingen både pakkes og leveres. Vis at du setter stor pris på kundene dine!
Det kan fort bli en skuffelse dersom du har lagt opp det perfekte løp he

Frakt i nettbutikken - la kunden velge!
Det er bevist at flere valgmuligheter på frakt gir økt salg i nettbutikken din. Kunden liker å bestemme selv hvor og når pakken skal leveres. Noen ønsker å hente pakken på nærmeste Post i butikk eller Mypack utleveringssted. Noen vil kanskje ha pakken levert på døren - enten på jobben på dagtid - eller hjemme på kveldstid. For noen spiller prisen en stor rolle. For noen haster det. Flere faktorer spiller inn. F.eks kundens alder og mobilitet. Kundens arbeidstid. Varens vekt o